Ta strona używa plików cookies.
Polityka Cookies    Dowiedz się więcej    Bezpieczeństwo w sieci AKCEPTUJĘ

Szkoła Podstawowa

PRZY WOJEWÓDZKIM SZPITALU REHABILITACYJNYM DLA DZIECI W AMERYCE

Strona główna

Komunikat Dyrektora Szkoły NR 2

KOMUNIKAT NR 2 DYREKTORA SZKOŁY PODSTAWOWEJ W AMERYCE

PRZY WOJEWÓDZKIM SZPITALU REHABILITACYJNYM DLA DZIECI

Szanowni Państwo. Rodzice, Koleżanki i Koledzy, Uczniowie

Trwa drugi tydzień naszej zdalnej pracy w niecodziennych, trudnych warunkach epidemii. Dziękuję wszystkim za zaangażowanie, pomysłowość i wsparcie. Tak jak wszyscy obserwujemy, sytuacja jest dynamiczna, więc przed nami szereg dni czy tygodni, podczas których swoje obowiązki   będziemy wykonywać zdalnie.

Czytaj więcej: Komunikat Dyrektora Szkoły NR 2

Komunikat Dyrektora Szkoły

KOMUNIKAT DYREKTORA SZKOŁY PODSTAWOWEJ W AMERYCE

PRZY WOJEWÓDZKIM SZPITALU REHABILITACYJNYM DLA DZIECI

Szanowni Państwo: Rodzice, Pracownicy Szkoły, Uczniowie

W związku z czasowym zawieszeniem przyjęć pacjentów do szpitala wystąpiłam do Starosty Olsztyńskiego z wnioskiem o zawieszenie na ten czas pracy szkoły. We wniosku zaznaczyłam, że kadra pedagogiczna będzie świadczyła prace zlecone przez dyrektora szkoły.

Czytaj więcej: Komunikat Dyrektora Szkoły

Ochrona danych osobowych

                                        Informacja!

Stosownie do treści art. 13 RODO[1]informujemy:

  1. Administratorem danych osobowych jest:

Szkoła Podstawowa dla Dzieci Przewlekle Chorych przy Wojewódzkim Szpitalu Rehabilitacyjnym w Ameryce, NIP 739-31-32-646, Regon 510959831
Ameryka 21, 11-015 Olsztynek
email: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

  1. Dane osobowe będą przetwarzane wyłącznie w celu, dla którego zostały zebrane, tj. zabezpieczenia fizycznego obszaru przetwarzania, realizacji obowiązku szkolnego oraz właściwego realizowania programu nauczania.
  2. Dane osobowe nie będą udostępniane podmiotom innym niż uprawnione na mocy przepisów prawa.
  3. Podającemu dane przysługuje prawo do żądania od administratora dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania lub prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, a także prawo do przenoszenia danych. Wnioski o skorzystanie z ww. praw dostępne są dla osób, których dane dotyczą, w sekretariacie placówki oraz do pobrania ze strony internetowej.
  4. Osobie, której dane dotyczą, przysługuje prawo złożenia skargi do organu nadzorczego.
  5. Podanie danych jest dobrowolne lub może wynikać z przepisu prawa.
  6. Dane osobowe przetwarzane będą do czasu osiągnięcia celu, dla którego zostały zebrane. Szczegółowa informacja o okresie przetwarzania danych przekazana zostanie osobie, której dane dotyczą niezwłocznie po ich otrzymaniu przez upoważnionego pracownika firmy. Informacje takie można również uzyskać u inspektora ochrony danych.
  7. We wszystkich sprawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych oraz z wykonywaniem praw przysługujących na mocy RODO do Państwa dyspozycji pozostaje:

inspektor ochrony danych (DPO/IOD)

Anna Polkowska

punkt kontaktowy inspektora ochrony danych

e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

support inspektora: firma abi.olsztyn.pl

 

[1]Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) – obowiązuje od dnia 25 maja 2018r.